REGULAMIN USŁUG I SERWISÓW PREMIUM
prowadzonych w ramach serwisu sms.playlink.pl
§1
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Usług świadczonych przez firmę Playlink Sp. z o.o.
z siedzibą w Krakowie, przy ul. Pawiej 9, 31-154 Kraków, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie,
Wydział XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 863091, posiadającą numer REGON 120983308, numer NIP 679-30-15-895
o kapitale zakładowym 1.000.000,00 wpłaconym w całości zwaną dalej Playlink
§2
Definicje terminów wykorzystanych w niniejszym regulaminie:
- Serwis - serwis internetowy służący Świadczeniu Usług.
- Produkt - aplikacja Java, logo, dzwonek lub inne treści elektroniczne wyświetlane lub w inny sposób odtwarzane za pośrednictwem telefonu komórkowego,
komputera lub innego urządzenia elektronicznego.
- SMS oznacza usługę "Short Message Service" świadczoną w standardzie GSM zgodnie z MoU GSM.
- MMS oznacza usługę "Multimedia Message Service" świadczoną w standardzie GSM zgodnie z MoU GSM.d.
- SMS/MMS Premium - oznacza SMS lub MMS o podwyższonej opłacie zgodnej z cennikiem SMS/MMS Premium operatorów GSM.
- Usługa - odpłatne lub nieodpłatne udostępnianie Użytkownikom Produktów.
- Użytkownik - abonent sieci telefonii komórkowej.
§3
Usługi oferowane są wszystkim Użytkownikom posiadającym telefon komórkowy lub inne urządzenie elektroniczne umożliwiające pobieranie i eksploatację Produktów.
§4
Przed dokonaniem zamówienia Użytkownik powinien upewnić się:
- Czy w jego telefonie komórkowym pozostało wystarczająco dużo wolnej pamięci niezbędnej do pobrania i zainstalowania lub odczytania wybranego Produktu.
W przypadku gdy ilość pamięci jest zbyt mała, Produkt zostanie zamówiony i opłacony jednak Użytkownik nie będzie mógł dokonać jego pobrania, odczytania lub instalacji.
- Czy posiadany telefon jest poprawnie skonfigurowany, umożliwiając odbieranie wiadomości WAP-Push, SMS oraz pobieranie stron WAP.
Informacje dotyczące poprawnej konfiguracji telefonu Użytkownik uzyska kontaktując się z swoim operatorem GSM.
- Czy dany Produkt jest oferowany dla posiadanego przez niego modelu telefonu komórkowego.
- Czy posiada inne urządzenie elektroniczne pozwalające na odebranie lub używanie Produktu.
§5
Usługa jest zamawiana poprzez wysłanie SMS/MMS z kodem danego Produktu na numer SMS/MMS Premium lub wybranie wskazanego numeru telefonicznego w sieci TPSA i podanie wymaganego kodu usługi.
§6
Opłaty:
- Użytkownik wysyłając w ramach Usługi ponosi opłaty godne z cennikiem swojego operatora telefonicznego.
- Do kosztów zamówienia Produktu należy doliczyć opłatę za transmisję danych potrzebnych do pobrania Produktu zgodnie z planem taryfowym operatora,
z którego usług korzysta Użytkownik.
§7
Korzystanie z Usługi:
- Użytkownik korzysta z Usługi poprzez wysłanie na wskazany numer SMS/MMS Premium zamówienia Produktu w formie SMS/MMS odpowiedniej treści lub wykonuje połączenie telefoniczne
na wskazany numer telefonu w sieci TPSA.
- Treść SMS lub MMS lub numer telefonu służący zamówieniu danego Produktu jak również odpowiedni numer SMS lub MMS Premium wskazane są na stronach Serwisu opisujących Produkt.
- W odpowiedzi na wysłanego SMS lub MMS z zamówieniem, Użytkownik otrzymuje wiadomość SMS, MMS lub WAP-Push z adresem strony WAP. W odpowiedzi na wykonane połącznie telefoniczne
odczytywany jest kod dostępu do usługi.
- Produkt może zostać pobrany tylko z telefonu, z którego wysłano SMS lub MMS Premium z zamówieniem.
- Playlink nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie SMS lub WAP-Push lub MMS w przypadku gdy użytkownik będzie poza zasięgiem sieci.
lub nie będzie miał włączonego telefonu w czasie 6 godzin od wysłania zamówienia.
- Playlink nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez Użytkownika wynikające z wysłania wiadomości lub wykonania połączenia telefonicznego
niezgodnie z niniejszym regulaminem lub informacjami zawartymi na odpowiednich stronach Serwisu.
- Playlink nie ponosi odpowiedzialności za błędne wpisanie przez Użytkownika kodu zamówienia bądź wybranie błędnego numeru SMS lub MMS Premium lub telefonu.
- Playlink nie ponosi odpowiedzialności za omyłkowe dokonanie przez Użytkownika zakupu Produktu dedykowanego innemu modelowi telefonu komórkowego, niż ten,
z którego Użytkownik dokonuje zamówienia.
- Serwis zapewnia obsługę maksymalnie 2 wiadomości SMS/MMS przesłanych z jednego numeru telefonu w okresie 60 sekund dla wiadomości SMS/MMS
o wartości netto do 9 PLN włącznie, jak również wszystkich wiadomości SMS/MMS z sieci operatorów zagranicznych. Dla wiadomości SMS/MMS o wartości netto powyżej 9 PLN,
o ile nie ustalono inaczej, Serwis zapewnia obsługę maksymalnie 1 wiadomości SMS/MMS, przesłanej z jednego numeru telefonu w okresie 20 minut.
Serwis może wprowadzić dodatkowe obostrzenia i blokady w przypadku stwierdzenia prób nadużycia i/lub działania na szkodę Serwisu.
§8
Dokonując zakupu Produktu lub pobrania darmowego Produktu Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji związanych z Produktami oferowanymi przez Playlink,
darmowych Produktów Playlink jak również informacji na temat promocji, konkursów oraz innych działań komercyjnych prowadzonych przez Playlink oraz jego Klientów.
Powyższa zgoda dotyczy w szczególności informacji otrzymywanych w formie SMS, MMS, IVR (komunikatów głosowych), oraz darmowych Produktów
przesyłanych za pośrednictwem WAP Push na numer telefonu Użytkownika. W przypadku braku zgody na otrzymywanie powyższych treści
Użytkownik prześle mail o temacie "brak zgody" oraz numer telefonu, którego dotyczy wycofanie zgody. Brak zgody można również przesłać pisemnie na adres Playlink.
§9
Jeżeli w czasie 24 godzin od chwili zamówienia Produktu Użytkownik nie otrzyma SMS lub MMSlub WAP-Push, należy złożyć reklamacje poprzez
formularz na stronie
https://sms.playlink.pl/reklamacje
lub przesłać listem poleconym na adres: Playlink Sp. z o.o., ul. Pawiej 9, 31-154 Kraków. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania.
§10
Po pierwszej nieudanej próbie zamówienia prosimy o niedokonywanie dalszych zamówień. W przypadku niedostosowania się do
powyższej procedury Playlink nie ponosi odpowiedzialności za kilkakrotne nieudane zamówienie produktu.
§11
Korzystanie z Usługi jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.